مراقبت و سلامتی

بهترین فشارسنج دیجیتالی + معرفی بهترین برندهای فشار سنج

بهترین دستگاه فشار خون - بهترین فشارسنج دیجیتالی - بیورر ایران آرمین درمان

در بین فشارسنج ها، کدام مدل بهتر است؟ بهترین فشارسنج دیجیتالی کدام است؟ برای خرید دستگاه فشار از کدام برند خرید کنیم؟ برای پاسخ به این سوالات پیشنهاد میکنیم این مقاله از سایت بیورر ایران آرمین درمان را بخوانید. همچنین برای دریافت مشاوره برای خرید میتونین با ما در تماس باشید.

امروزه یکی از راه های کنترل فشارخون، چکاپ مداوم با استفاده از دستگاه فشارخون است. افرادی که فشارخون بالایی دارند، برای خرید بهترین دستگاه فشار خون دیجیتالی به دنبال بهترین مدل دستگاه فشار آن هستند. این دستگاه به افراد کمک می کند تا برای چکاپ فشارخون، نیاز به مراجعه به بیمارستان نداشته باشند. با استفاده از دستگاه فشار خون، می توان در منزل و در هر موقع از شبانه روز، فشارخون را اندازه گیری کرد. در این مقاله برای شما انواع دستگاه فشار سنج مچی دیجیتالی و فشار سنج بازویی و بهترین مدل آنها را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهترین برندهای فشار سنج دیجیتالی

بهترین دستگاه فشار مدل بیورر در تصویر زیر آورده شده است(مشخصات بیشتر در صفحه محصول فشار سنج):

بهترین دستگاه فشار سنج دیجیتالی مدل بیورر - بهترین فشارسنج دیجیتالی بیورر - بیورر ایران آرمین درمان

مزیت خرید از ما: ارسال رایگان + 2 سال گارانتی آرمین درمان + 10 سال خدمات پس از فروش و…

برای تهیه و خرید دستگاه فشار لازمه که با هر یک از برندهای معتبر آشنا شوید تا تا بهترین فشارسنج دیجیتالی را انتخاب کنید. بهترین مارک فشارسنج دیجیتالی پزشکی شامل موارد زیر می‌شود:

برند بیورر (Beurer): این برند آلمانی در بین برندهای دیگر جزو بهترین فشارسنج دیجیتالی می باشد. دستگاه فشار برند بیورر در کنار کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسبی دارند. این موضوع باعث محبوبیت زیاد این برند شده است. استفاده آسان، دقت بالا، صفحه نمایش رنگی و تفسیر میزان فشار خون از ویژگی های مهم این فشار سنج می باشند.

ما در شرکت آرمین درمان، ارائه تنها نمایندگی رسمی برند بیورر در ایران هستیم، بهترین دستگاه فشار خون ما را می ‌توانید در پایین این بخش مشاهده کنید.

 

بهترین فشارسنج با برند بیورر

برای مشاهده بیشتر بهترین دستگاه های فشارسنج دیجیتالی بازویی آلمانی با برند بیورر کافیه وارد صفحه فشار سنج سایت بیورر ایران بشوید.

همچنین برای انتخاب بهترین مدل فشارسنج بیورر می‌توانید از کارشناسان فروش ما کمک دریافت کنید.

بهترین مدل فشارسنج بیورر - بهترین فشارسنج دیجیتالی بازویی آلمانی - بیورر ایران آرمین درمان

برند برمد یا بریمد (BREMED): یکی از برندهای معتبر در زمینه دستگاه های پزشکی می‌باشد که برخی از محصولات بریمد در سایت ما به فروش گذاشته می‌شود.

بی شک بهترین برند فشار سنج می توان به برند بیورر آلمان اشاره کرد چرا که تمام نیاز شما به داشتن یک فشارسنج بی نظیر را برطرف می کنند. شرکت ما با نام آرمین درمان تنها نماینده برند بیورر ایران می‌باشد، و تمامی محصولات شامل گارانتی شرکت ما می شود.

در صورتی که می خواهید بهترین فشارسنج دیجیتالی خود را خریداری کنید، می توانید از طریق منوی جستجو سایت آرمین درمان تغییرات لازم را انجام دهید.

صفحه‌ی پیشنهادی: دلایل افت فشار خون را بشناسید.

انواع دستگاه فشارسنج

برای خرید بهترین مدل دستگاه فشار سنج ، باید اطلاعات کافی راجع به تمامی مدل های آن داشته باشید تا بتوانید خرید درستی انجام دهید. به طورکلی، سه نوع دستگاه فشارسنج در تجهیزات پزشکی وجود دارد: فشارسنج جیوه ای، فشارسنج عقربه ای و فشارسنج دیجیتالی.

فشارسنج جیوه ای: این دستگاه، از اولین دستگاه های فشارسنج می باشد. با استفاده از تلمبه، کیسه باد از هوا پر شده و با بالا رفتن جیوه، میزان فشارخون فرد مشخص می شود.

بهترین فشار سنج جیوه ای - بهترین مدل فشارسنج جیوه ای - بیورر ایران آرمین درمان

فشارسنج عقربه ای: روش کار این فشارسنج نیز، مانند فشارسنج جیوه ای است. با این تفاوت که پرشدن کیسه باد، عقربه ی این دستگاه را حرکت می دهد. پس از اینکه کیسه باد به میزان کافی پر شد، عقربه میزان فشارخون را نشان می دهد.

بهترین فشار سنج عقربه ای -بهترین دشتگاه فشار سنج مدل عقربه ای - بیورر ایران آرمین درمان

فشارسنج دیجیتالی: دقت بالا و سرعت در سنجش فشارخون، آن را به بهترین مدل فشار سنج تبدیل کرده است. روش کارکردن با این فشارسنج به این صورت است که کیسه باد را روش مچ یا شریان اصلی می بندند؛ سپس دکمه استارت را روی صفحه دیجیتالی فشار می دهند. بعد از اینکه کیسه باد به مقدار کافی از هوا پر شد، دستگاه میزان فشارخون را روی صفحه نمایش می دهد. دستگاه فشارسنج دیجیتالی، در دو نوع مچی و بازویی وجود دارد.

نکات مهم برای خرید بهترین فشارسنج دیجیتالی

برای خرید بهترین فشارسنج دیجیتالی، باید از ویژگی های مهم یک دستگاه فشارخون خوب آگاه باشید؛ سپس بسته به نوع و میزان مصرف خود، می توانید مدل فشارسنج را انتخاب کنید. در ادامه ویژگی هایی که برای خرید بهترین فشارسنج دیجیتالی باید مدنظر قرار دهید را برای شما بیان می کنیم.

  • هنگام خرید فشارسنج باید به میزان حافظه دستگاه دقت کنید؛ بهتر است دستگاهی خریداری کنید که حداقل تا یک ماه حافظه نگهداری اطلاعات فشارخون شما را داشته باشد.
  • برای خرید فشارسنج به عمر باطری دستگاه دقت کنید. هرچه باتری عمر بیشتری داشته باشد، دستگاه کارایی بیشتری دارد. اگر باتری درست کار نکند یا به اتمام برسد، شما می توانید با استفاده از برق از فشارسنج استفاده کنید؛ اما این موضوع محدودیت مکانی برای استفاده از دستگاه را به ارمغان می آورد. هم چنین هنگام خرید فشارسنج مطمئن شوید در صورتی که باطری دستگاه خراب شد یا به اتمام رسید، امکان تهیه مجدد وجود داشته باشد.
  • میزان دقت فشارسنج بسیار حائز اهمیت است؛ اگر دستگاه فشارسنج شما دقت کافی ندارد بهتر است آن را تعویض کنید. دقت بالای فشارسنج، به اطمینان از سلامتی شما کمک زیادی خواهد کرد.
  • برای خرید بهترین فشارسنج دیجیتالی، بهتر است ابتدا دور بازو یا مچ خود را اندازه بگیرید؛ سپس با توجه به اندازه کیسه باد و بازو یا مچ خود خرید کنید تا مشکلی برای بستن کیسه باد نداشته باشید.
  • برای انتخاب بهترین فشارسنج دیجیتالی بین فشارسنج دیجیتالی بازویی و مچی باید گفت هر دو مدل، میزان فشارخون را به درستی نمایش می دهند؛ اما مدل بازویی با توجه به اینکه ارتفاع مناسب تری نسبت به قلب دارد، میزان فشارخون را با دقت بیشتری نشان می دهد.

بهترین مدل فشار سنج دیجیتالی - بهترین مدل فشارسنج بیورر ایران آرمین درمان

مزایای خرید بهترین فشارسنج دیجیتالی

اگر هنوز برای خرید بهترین فشارسنج دیجیتالی اطمینان ندارید، بهتر است با مزایای استفاده از آن آشنا شوید. یکی از ویژگی های مهم بهترین فشارسنج دیجیتالی این است که میزان ضربان قلب را نیز بررسی می کند. در صورتی که ضربان قلب فرد نامنظم باشد، هنگام نمایش فشارخون، نامنظمی ضربان قلب را اطلاع می دهد. این موضوع کمک شایانی به سلامتی افراد کرده و نیاز آنها به خرید دستگاه سنجش ضربان قلب را ازبین می برد.

از دیگر مزایای بهترین دستگاه فشار خون دیجیتالی که شما را موقع خرید دستگاه فشار نسبت به سایر مدل ها ترغیب می کند، استفاده بسیار راحت از این دستگاه است. کافی است که کیسه باد را در جای مناسب ببندید و دکمه دستگاه را فشار دهید؛ دستگاه به صورت خودکار میزان فشارخون شما را نشان می دهد.

برخی از فشارسنج های دیجیتالی این ویژگی را دارند که نتیجه سنجش فشارخون و ضربان قلب را با بلوتوث یا از طریق اینترنت، به برنامه های خاصی روی گوشی ارسال کنند. این ویژگی باعث می شود نیاز کمتری برای مراجعه به پزشک داشته باشید. هم چنین پزشک به صورت آنلاین و مداوم می تواند درمان فرد را پیگیری کرده و سلامت او را تحت نظر قرار دهد.

بیورر

جمع بندی

به انتهای این مطلب آموزشی با عنوان بهترین فشارسنج دیجیتالی رسیدیم. شما کاربران با برندهای معتبر آشنا شدین برای مشاهده قیمت بهترین فشارسنج دیجیتالی کافیه توی صفحه دسته بندی محصول سایت بیورر ایران فیلتر بندی قیمت را انتخاب کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *