مراقبت و سلامتی

بهترین ماساژور برقی بازار + پرفروش ترین ماساژور برقی

بهترین ماساژور برقی بازار - پرفروش ترین ماساژور برقی - بیورر ایران آرمین درمان

یافتن بهترین ماساژور برقی یکی از نیاز های اصلی سالن‌های ماساژ، باشگاه، منزل و محل کار برای ایجاد حس آرامش و از بین بردن درد است. معمولا با نشستن یا ایستادن طولانی مدت در نواحی مختلف بدن از جمله کمر، شانه، پا، گردن و… احساس درد ایجاد می‌شود. سرمایه گذاری شما با خرید یک دستگاه فوق العاده ماساژور برقی می‌تواند هم رضایتمندی بهتری در شما ایجاد کند و هم طولانی مدت برای شما کار کند.

با تهیه بهترین برند ماساژور برقی می توانید با هزینه‌ای کم به صورت مداوم از دردهای عضلانی رهایی یابید. در این مقاله تصمیم داریم پیرامون دستگاه های ماساژور و کاربرد سخن بگوییم. تا انتهای این صفحه از سایت بیورر ایران آرمین درمان با ما همراه باشید.

آشنایی با دستگاه های ماساژ و بهترین ماساژور برقی

قبل از اینکه در حیطه بهترین ماساژور برقی سخن بگوییم، تصمیم داریم به صورت مختصر شما را با این دستگاه آشنا کنیم. منظور از دستگاه ماساژور، ابزاری الکترونیکی است که با برق یا باتری کار می کند. این ابزار بی نظیر با تحریک عضلات، منجر به گردش خون بهتر در رگ ها و مویرگ ها می شود. اصلی ترین کار این دستگاه، ایجاد احساس آرامش در افراد و تسکین دردهای عضلانی است. همچنین برای دریافت مشاوره خرید محصولات میتونین با ما در تماس باشید.

بهترین و پر فروش ترین ماساژورها در تصویر زیر آورده شده است(برای مشاهده مشخصات بیشتر وارد صفحه هر محصول بشوید):

پرفروش ترین ماساژور برقی بیورر آرمین درمان - بیورر ایران

مزیت خرید از ما: ارسال رایگان + 2 سال گارانتی آرمین درمان + 10 سال خدمات پس از فروش و…

پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید ماساژور برقی، وارد صفحه راهنمای خرید ماساژور برقی بشوید.

فواید ماساژ با بهترین ماساژور برقی

هر فردی که تصمیم به خرید بهترین ماساژور برقی را دارد، تمایل دارد از فواید دستگاه پیش از خرید مطلع شود.

در پایین این بخش تصمیم داریم به صورت مختصر به این فواید اشاره کنیم.

  1. ماساژورها جزء بهترین محصولات برای رهایی از دردهای عضلانی هستند. استفاده از این دستگاه باعث جلوگیری از کمر درد، شانه درد، پا درد و  گرفتار شدن به آرتریت و اسپوندیلیت در آینده می شود.
  2. یکی دیگر از فواید استفاده از بهترین مدل ماساژور، درمان میگرن و سردردهای شدید است. ماساژ صورت، گردن و مغز به صورت مستقیم می تواند احساس آرامش و از بین بردن درد را فراهم کند.
  3. فایده دیگر استفاده از ماساژورهای باکیفیت، کاهش درد در جراحات و تورم است زیرا با ویژگی های خاص این محصول، خون رسانی به تمام نقاط بدن تامین می شود.
  4. یکی دیگر از مشکلات افراد خشکی و عدم انعطاف در عضلات است. دستگاه مورد نظر باعث بهبود انعطاف پذیری در بدن می شود.
  5. استفاده منظم از دستگاه های ماساژ برقی در افراد چاق باعث می شود بدن آنها لاغر و خوش فرم شود.
  6. حمل و نقل آسان یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این دستگاه است.
  7. از بین بردن استرس، افسردگی و بهبود گردش خون از دیگر خصوصیات دستگاه های با کیفیت ماساژ است.

نمونه از بهترین ماساژورهای برقی را بشناسید

پس از آشنایی با ماساژور های برقی و بررسی کاربرد و فواید این دستگاه اکنون نوبت به معرفی بهترین ماساژور برقی و بهترین برند ماساژور برقی می رسد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا بهترین مدل های ماساژور را معرفی و بررسی کنیم.

بهترین برند ماساژور برقی - قیمت بهترین ماساژور برقی - بیورر ایران آرمین درمان

بهترین ماساژور برقی بازار با نام Beurer

بهترین ماساژور برقی با نام بیورر یا Beurer هست که دارای یک سری خصوصیات است که آن را در رده بهترین برندها قرار می‌دهد. برند بیورر انواع مختلفی از دستگاه ماساژور دارد که با توجه به نوع استفاده و کاربرد انواع گوناگونی دارد.

بهترین ماساژور برقی
Beurer آلمان
  • Beurer آلمان

برای مشاهده سایر محصولات ما وارد صفحه ماساژور برقی سایت بیورر ایران آرمین درمان بشوید.

از ویژگی‌های اصلی بهترین برند ماساژور برقی بیورر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد محصول، رفع خستگی و تسکین دردهای عضلانی است. از اثرات آن می توان به بهبود گردش خون، رفع اسید لاکتیک در بدن و بازگرداندن بدن به حالت ایده آل اشاره کرد.
  • این دستگاه بی همتا بی صدا بوده و دارای سرعت 3200 دور در دقیقه است. شما می توانید بهترین ماساژور را با قدرت بالا و صدای کم در محل کار، منزل یا باشگاه داشته باشید.
  • یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد محصول دارا بودن 4 سری قابل تعویض است. این ویژگی دستگاه را به یک وسیله همه کاره برای نقاط مختلف بدن تبدیل کرده است.
  • دستگاه دارای فیش USB و به صورت شارژی ارائه می شود و قابلیت شارژ در هر مکانی را دارد. پس از تکمیل شارژ، دستگاه قادر است چند ساعت  کار کند.

بهترین ماساژور برقی تفنگی - بیورر ایران آرمین درمان

 

ویژگی‌های بهترین برند ماساژور برقی

همانطور که گفتیم ماساژور برند بیورر آلمانی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد، سایر ویژگی های این برند محبوب به شرح زیر می‌باشد:

  • یکی از خصوصیات اصلی این دستگاه عالی و باکیفیت، از بین بردن سفتی عضلات و کمک به بهبود گردش خون در افراد است.
  • دستگاه دارای چندین سری متفاوت و سرعت 1600 تا 2600 دور در دقیقه است که برای نقاط مختلف بدن به کار می رود. شما به آسانی می توانید دامنه ارتعاش متناسب با بدنتان را بیابید و احساس خستگی و کرختی را از عضلات خود دور کنید.
  • بی صدا بودن و نفوذ به عمیق پوست، برای از بین بردن درد از دیگر خصوصیات بهترین ماساژور برقی بیورر است.
  • ماساژور مورد نظر با LCD  حرفه ای و صفحه نمایش لمسی یکی از بهترین و پر‌فروش ترین ماساژورهای موجود در بازار است.
  • دستگاه دارای گارانتی 2 ساله است، که توسط شرکت ما با نام آرمین درمان برای شما تعلق خواهد گرفت.

توجه داشته باشید که ما تنها نمایندگی بیورر آلمان در ایران هستیم، و برای تهیه بهترین ماساژور برقی برند بیورر می‌تونین، از خدمات پس از فروش انحصاری ما استفاده کنید، ماساژور شامل ماساژور پا ، دستی، شیاتسو و… میشه.

مزیت های پرفروش ترین ماساژور برقی beurer

آشنایی و بررسی ویژگی های محصولات پر فروش پیش از خرید کمک می کند تا خریدار تجربه تهیه یک محصول بی نظیر را داشته باشد.

  • یکی از ویژگی های مطرح محصول وجود چندین حالت مختلف برای ماساژ نقاط مختلف بدن است. دستگاه دارای 4 سری ماساژ است که می تواند احساس آرامش، راحتی و کاهش درد در عضلات شما را فراهم کند.
  • دستگاه بدون صدا و دارای موتور فوق العاده قدرتمند است و یک محصول عالی برای استفاده در منزل، محیط کار، باشگاه یا سالن های ماساژ است.
  • طول عمر باتری، در بالاترین سطح ممکن است و پس از تکمیل شارژ، به مدت چند  ساعت  کار می کند.
  • از دیگر ویژگی های مطرح محصول، مجهز بودن به صفحه نمایش لمسی هوشمند، سبک و قابل حمل بودن و کیفیت عالی را می توان بیان کرد.

لینک مرتبط: بهترین فشار سنج دیجیتالی را بشناسید!

بهترین ماساژور برقی بیورر ایران آرمین درمان

دریافتید که پرفروش ترین ماساژور از نوع برقی می‌باشد که به دلیل سهولت کار و راحتی اغلب افراد از این نوع ماساژور استفاده می‌کنن.

1 نمونه از بهترین ماساژورهای دستی

همه افراد توانایی خرید ماساژورهای برقی را ندارند؛ لذا برخی از افراد به دنبال یافتن بهترین ماساژور دستی هستند. در ادامه تصمیم داریم یکی از بهترین ماساژورهای دستی را به شما معرفی کنیم.

بهترین ماساژور دستی بیورر

یکی از بهترین ماساژورهای دستی با کیفیت فوق العاده، ماساژور دستی و انگشتی beurer است. این محصول دارای ویژگی هایی است که با آنها آشنا می‌شویم:

  • از ویژگی های ماساژور دستی شاخکدار، ایجاد احساس آرامش، رفع مشکلات خواب و کاهش استرس است.
  • این محصول را می توانید برای ماساژ از قسمت سر شروع کنید و به سمت شانه ها و دیگر قسمت های بدن ببرید.
  • شاخک ها از جنس فلز هستند و قابلیت تنظیم به صورت دلخواه را دارند.

بیورر

قیمت بهترین ماساژورهای برقی

دانستن قیمت بهترین ماساژور برقی از مهمترین فاکتورهایی است که برای اغلب افراد بسیار مهم است. ماساژورهای برقی بسیار متنوع هستند و در انواع قلمی، تفنگی، صندلی های ماساژ، ماساژور های چند منظوره و غیره به فروش می رسند. به دلیل تنوع این محصول تخمین دقیق قیمت آنها میسر نیست. به طور کلی قیمت ماساژورهای برقی در رنج حدودا 500 هزار تومان تا 500 میلیون تومان و بلکه بیشتر است. متقاضی با توجه به بودجه و مدل دستگاهی که قصد استفاده از محصول مورد نظر را دارد، میتونه محصول مد نظرش رو انتخاب و تهیه بکنید.

نتیجه گیری

در نهایت بدانید که انتخاب و یافتن بهترین ماساژور برقی یکی از نیازهای افراد برای داشتن سلامت جسم و روان است. امروزه برای یک ساعت ماساژ در سالن های مخصوص ماساژ باید هزینه گزافی بپردازید. همچنین شما با یک بار خرید ماساژور با کیفیت می توانید در هزینه‌هایتان صرفه جویی کنید. برای بهترین برند ماساژور برقی می‌توان به بیورر آلمان اشاره کرد. ماساژورها از لحاظ تنوع بسیار گسترده اند و تحت تاثیر نوسانات بازار ممکن است با تغییر قیمت مواجه شوند.

1 دیدگاه در “بهترین ماساژور برقی بازار + پرفروش ترین ماساژور برقی

  1. سینا گفت:

    محصولات خوبی هست، بنظرم هر کدوم رو باید امتحان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *