مشتریان گرامی!

از تحویل دستگاه خود به تعمیرکاران متفرقه به جهت جلوگیری از ایجاد خرابی بیشتر و عدم اطمینان از رعایت استانداردهای تعمیر، جدا خودداری فرمایید. شما با مراجعه به شرکت، از امکان تعمیر دستگاه(ظرف 20 الی 30 دقیقه جهت تعمیر و دریافت دستگاه در همان روز) بهره مند خواهید بود.

روال دریافت خدمات از شرکت آرمین درمان به شرح ذیل می باشد:

ساکنین تهران:

  • پس از مراجعه به شرکت، فرمی را بر مبنای مشخصات فردی و مشکل دستگاه را پر میکنید(اطلاعات دستگاه شامل مدل، متعلقات همراه دستگاه، ایراد ظاهری و… از جانب واحد پذیرش تکمیل خواهند شد). سپس رسیدی همراه با کد پذیرش به شما تحویل داده میشود که به طور معمول حدود 20 الی 30 دقیقه بعد دستگاه به شما تحویل داده شده و صحت عملکرد دستگاه، در حضور شما تست میگردد.توجه !! رعایت استانداردهای تعمیر پیش از تحویل دستگاه به شما از جانب واحد QC کنترل میگردد.

ساکنین خارج از تهران:

  • دستگاه را با ذکر نام، شماره تماس و مشکل دستگاه به آدرس شرکت ارسال نمایید. تعمیر دستگاه ها پس از پذیرش حدود 3 الی 5 روز زمان خواهد برد. صحت عملکرد کلیه دستگاه ها پس از تعمیر، از جانب واحد QC کنترل میگردد. در مرحله بعد، هماهنگی های لازم شامل اعلام هزینه و … جهت عودت دستگاه به شما طی تماس تلفنی صورت میپذیرد(درصورت طولانی تر شدن زمان تعمیر، از جانب واحد پذیرش به شما اطلاع رسانی خواهد شد).

    دریافت خدمات از شرکت آرمین