خدمات پس از فروش شرکت آرمین درمان، با بهره مندی از مهندسین و کارشناسان مجرب و آموزش دیده که دوره های آموزشی متعددی را در کشور آلمان تحت نظر کمپانی بیورر گذرانده اند و تمامی داشته های علمی به روز، از طریق ارتباط با کمپانی بیورر را دارا میباشند.

اکثر قطعات یدکی برای تعمیر دستگاه های معیوب مستقیما از کمپانی بیورر در اختیار شرکت قرار میگیرد.

  • شرکت آرمین درمان، مجوز رسمی از کمپانی بیورر آلمان در رابطه با تعمیرات دستگاه های معیوب و خدمات آن را دارا میباشد.

  • شرکت آرمین درمان مجوز تعمیرات و خدمات پس از فروش کالاهای بیورر را از وزارت صمت (صنعت، معدن و تجارت) و همچنین از سازمان حمایت از مصرف کنندگان را دارا میباشد.

  • در لیست خدمات گارانتی کالاهای بیورر در سرتاسر جهان، شرکت آرمین درمان به عنوان خدمات دهنده رسمی در ایران معرفی گردیده است.

  • خریداران محترم محصولات بیورر به این نکته توجه نمایید که بعضی از افراد و شرکت ها اقدام به جلب مشتری جهت تعمیرات محصولات بیورر مینمایند که به دلیل عدم آشنایی به تعمیرات و استفاده از قطعات تقلبی و بی کیفیت باعث غیرقابل استفاده شدن دستگاها میشوند.

  • تاکید میکنیم تعمیرات دستگاهای معیوب خود را فقط و فقط از طریق شرکت بیورر ایران آرمین درمان انجام داده زیرا دستگاه هایی که از طریق افراد غیر متخصص تعمیر یا باز شده باشند را به هیچ وجه پذیرش نمی نماییم، که این امر باعث وارد شدن ضرر مالی و گاهاَ جانی به شما نیز میشود.

لطفاً هنگام خرید توجه داشته باشید که شرکت آرمین درمان به فروشگاه هایی که قوانین و مقرارت این شرکت را رعایت نمی‌کنند، خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه نمی نماید. با تماس با کارشناسان ما می توانید اطلاعات بیشتری دریافت کنید و خریدی مطمئن و آسوده داشته باشید. شرکت آرمین درمان به کالاهایی که  غیر قانونی وارد کشور گردیده و فاقد برگه گارانتی آرمین درمان می باشد به هیچ عنوان خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه نمی نماید.