مراقبت و سلامتی

تعمیرات فشار سنج دیجیتالی در تهران (Beurer)

تعمیرات فشار سنج دیجیتالی - بیورر ایران آرمین درمان

آدرس شرکت آرمین درمان

لوکیشن شرکت

انواع دستگاه فشارسنج

پیش از آنکه در خصوص تعمیرات فشار سنج صحبت نماییم، به معرفی انواع مختلف این تجهیز می پردازیم. فشارسنج ها را می توان بر اساس مولفه های مختلفی دسته بندی نمود. یکی از این مولفه ها، مچی یا بازویی بودن فشارسنج می باشد. در بین عموم مردم این مطلب جا افتاده است که فشارسنج های مچی نسبت به بازویی ها دقت پایین تری دارند. لذا روی مقادیر فشارسنج های مچی نمی توان حسابی باز نمود. اگرچه فشارسنج های بازویی دقیق تر هستند اما در صورت استفاده قاعده مند از فشارسنج های مچی، آنها نیز فشار را با دقت قابل قبولی ارائه می دهند. در واقع فشارسنج های مچی را بایستی جلوی قلب گرفت تا دقتش بالاتر رود.

برای مشاهده محصولات دستگاه فشارخون فروشگاه ما پیشنهاد میکنیم به صفحه‌ی محصولات فشار سنج سایت بیورر ایران مراجعه کنید.

بسیاری از مردم نسبت به این نکته طلایی آگاهی نداشته و فکر می کنند باید به سراغ تعمیرات فشار سنج بروند. در واقع مشکل اینجاست که آنها با طرز استفاده از فشارسنج های مچی ناآشنا هستند.

تعمیرات فشار سنج دیجیتال - بیورر ایران آرمین درمان

معرفی شرکت بیورر آلمان

برندهای مختلفی در حوزه تولید دستگاه های فشارسنج به فعالیت مشغول می باشند. یکی از معتبرترین این تولید کنندگان شرکت بیورر می باشد که بخش بزرگی از بازار را در تسخیر خود دارد. این شرکت قدیمی آلمانی بیش از یکصد سال پیش در شهر اولم آلمان تاسیس گردید و در ابتدا در حوزه گرمایش به فعالیت مشغول بود. شرکت مذکور در ادامه فعالیت های خود را به حوزه سلامتی نیز گسترش داد و به تولید انواع فشارسنج، دستگاه ماساژ و دماسنج روی آورد.

مقاله‌ی پیشنهادی: علت بالا رفتن ناگهانی فشار خون را بشناسید!

تعمیرات فشارسنج بیورر - بیورر ایران آرمین درمان

تعمیرات فشار سنج

تعمیرات فشار سنج ها کاری تخصصی است که از عهده هر تعمیرکاری بر نمی آید. اینکه فشار سنج شما نیاز به تعمیرات اساسی دارد یا مشکلاتش در زمانی کوتاه حل می گردد، به علل و نشانه های خرابی وابسته است. گاهی مشکل فشارسنج با کالیبراسیونی ساده رفع می گردد. گاهی هم بایستی دستگاه را باز نمود و قسمت های مختلف آن را بررسی کرد و به علل خرابی پی برد. در این بخش قصد داریم در مورد شایع ترین علل خرابی فشارسنج ها صحبت نماییم.

تعمیرات فشار سنج و خرابی برد الکترونیکی

اگر علت خرابی و نیاز به تعمیرات فشار سنج دیجیتال به برد الکترونیکی آن مربوط باشد بایستی قطعات معیوب روی آن تعویض گردد.

تعمیرات فشار سنج و خرابی منبع تغذیه

وظیفه منبع تغذیه فشارسنج، دریافت نمودن انرژی و تبدیل آن به جریان و فرکانس و ولتاژ متناسب با این دستگاه می باشد. یکی از علل خرابی دستگاه های فشارسنج بروز اختلال در عملکرد منبع تغذیه آن می باشد.

تعمیرات فشار سنج و خرابی صفحه نمایشگر فشارسنج های دیجیتالی

یکی دیگر از مشکلات شایع در فشارسنج های دیجیتالی، سوختن یا شکستن صفحات نمایشگر فشارسنج های دیجیتالی می باشد. شرکت آرمین درمان قطعات اصلی را برای فشار سنجتان تامین می نماید.

 

عوارض پرفشاری خون - بیورر ایران آرمین درمان

 

تعمیرات فشار سنج و قطع شدن سیم ها و اتصالات دستگاه

از دیگر عواملی که ممکن است سبب ایجاد نیاز به تعمیرات فشارسنج دیجیتالی گردد، قطع سیم ها و اتصالات درون دستگاه است. لذا بایستی پس از باز نمودن دستگاه، سیم های رابط و اتصالات مورد بررسی قرار گرفته و کنترل شوند.

تعمیرات فشار سنج و خرابی مدار شارژر دستگاه

مشکل دیگری که ممکن است برای دستگاه فشارسنج به وجود آید به مدار شارژر آنها مربوط است. اگر دستگاهتان به خوبی شارژ نمی شود، بایستی مدار شارژر را بررسی نمود و قطعی های احتمالی درون این مدار را برطرف ساخت.

تعمیرات فشار سنج و خرابی حافظه داخلی دستگاه

دستگاه های فشارسنج بیورر جهت ثبت تاریخچه فشار خون افراد دارای حافظه داخلی می باشند. اگر به هر علتی به این تاریخچه دسترسی پیدا نکردید، احتمالا حافظه داخلی دستگاهتان آسیب دیده است.

خرابی کلیدها و دکمه های دستگاه فشار سنج

یکی از بخش های دستگاه که در معرض آسیب بیشتری قرار دارد، کلیدهای دستگاه فشارسنج می باشد. لذا جهت تعمیر دستگاه فشار خون دیجیتالی بایستی کلیدهای دستگاه تعویض گردند.

تعمیرات فشار سنج و خرابی پمپ دستگاه فشارسنج

در ادامه مبحث تعمیرات فشار سنج به پمپ دستگاه می پردازیم. پمپ از مهمترین بخش های دستگاه فشار خون است که با فشار لازم را روی بازو یا مچ دست ایجاد می نماید تا فشار خون را اندازه گیری نماییم. در صورت بروز هرگونه اشکالی برای پمپ دستگاه، امکان اندازه گیری فشار خون از بین می رود.

تعمیرات فشار سنج و تعویض بازوبند

اگر بازوبند یا کاف دستگاه فشار خون به هر علتی پاره شود یا چسب آن آسیب ببیند بایستی آن را تعویض نمود.

 

فشارسنج bm81 بیورر - بیورر ایران آرمین درمان

 

هزینه تعمیرات فشار سنج بیورر

هزینه تعمیرات فشارسنج بیورر با توجه به نوع عیب دستگاه متفاوت بوده و تعمیر بعضی بخش های دستگاه هزینه های بیشتری را تحمیل می نماید. لذا برای فرار از هزینه های تعمیر و بالا بردن عمر دستگاه رعایت نکات ذیل ضروری است:

۱. با توجه به وارداتی بودن دستگاه ها و تکنولوژی خاص به کار رفته در آنها، تعمیرات فشار سنج را به هر کسی نسپارید. تعمیرکاران خبره و با تجربه ای که در مراکز معتبر مشغول به کار هستند، بهترین گزینه جهت انجام تعمیرات دستگاه مذکور می باشند.

۲. اگر شما به عبارت پیشگیری بهتر از درمان است پایبند باشید، حتما پیش از آنکه دستگاهتان خراب شود، به فکر سرویس آن خواهید بود.

۳. شاید این سوال برای شما پیش آید که استفاده از خدمات نمایندگی های معتبر و کارشناسان خبره تعمیر فشارسنج بیورر چه تاثیری کارایی دستگاهتان دارد؟ بهره مندی از خدمات پشتیبانی غیر حضوری، تامین قطعات اصلی به جای فیک و اطمینان از کالیبره بودن دستگاه تنها بخشی از مزایای این انتخاب است.

چرا به شما فشارسنج بیورر را پیشنهاد می دهیم؟

ویژگی های خاص این فشارسنج نظیر کیفیت و کارایی بالا، قابلیت های متنوع نظیر بلوتوث و حافظه داخلی و غیره سبب شده است تا اقبال گسترده ای نسبت به آن صورت پذیرد. علاوه بر قابلیت های فوق العاده ای که ذکر شد، عامل مهم دیگری هم  سبب می شود تا این برند از فشارسنج ها را به شما دخیل پیشنهاد دهیم. گارانتی معتبر آرمین درمان به مدت دو سال و خدمات پس از فروش ده ساله نقش مهمی در ارائه این پیشنهاد دارد.

کیفیت بالا و خدمات مناسبی که نمایندگی تعمیر فشارسنج بیورر ارائه می دهد، سبب شده تا متقاضیان این برند روز به روز گسترش یابد.

فشارسنج های دیجیتالی
بیورر آلمان
  • بیورر آلمان

سایر محصولات ارائه شده توسط شرکت آرمین درمان

شرکت آرمین درمان علاوه بر تعمیرات فشار سنج ها، در زمینه تجهیزات پزشکی بسیار فعال بوده و دامنه محصولاتش بسیار متنوع و گسترده می باشد. ضمنا این شرکت عنوان نمایندگی انحصاری محصولات بیورر در ایران را یدک می کشد. بخشی از محصولاتی که شرکت آرمین درمان، تامین می نماید عبارتند از: انواع دستگاه بخور سرد و گرم و تصفیه کننده های هوا، تشکچه و پتوهای برقی، دستگاه های ماساژ و انواع ترازوی دیجیتال. زانوبند، مچ بند، گردن بند، آرنج بند و کمربندهای طبی نیز تجهیزاتی هستند که این شرکت در حوزه ارتوپدی تامین می نماید. آرمین درمان از حوزه کودکان نیز غافل نبوده و در این زمینه نیز تامین کننده محصولاتی نظیر شیردوش برقی، ترمومتر و ترازوی کودک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *