آرایشی و زیبایی

فواید سونا صورت برای پوست چیست؟

استفاده از سونای صورت - فواید سونا صورت برای پوست چیست - بیورر ایران آرمین درمان

در این مقاله از سایت بیورر ایران قصد داریم تا فواید سونا صورت و سلامت بدن را بررسی کنیم، تا انتها با ما همراه باشید.

سونا یعنی استفاده از بخار برای بهبود پوست صورت و بدن

سونا و اثرات آن، به وضعیت سلامتی و سن شما بستگی دارد و می‌تواند موجب پاک‌سازی پوست گردد، گردش خون را افزایش دهد، مسیر تنفسی و سینوس‌ها را باز کند، دردهای رماتیسمی و عضلانی را بهبود بخشد، حرکت مفاصل را آسان کرده و استرس و تنش‌ها را نیز کاهش دهد. همچنین موجب باز شدن منافذ پوست می‌گردد و باعث می‌شود عمل تعرق آسان‌تر انجام شود و این‌گونه سبب درمان عفونت‌ها در بدن می‌گردد.

یک جلسه سونا مقدار اکسیژن و مواد غذایی را در بدن شما، به‌خصوص در پوست‌تان افزایش می‌دهد. سونا مانند تب عمل کرده، بدن شما را گرم می‌کند و باعث می‌شود بدن آسیب‌های خود را التیام بخشد.

شواهد نشان می‌دهند که تعریق بدن، در سونای خشک یا بخار حاوی 97 درصد آب است. تعریق در سونای مادون قرمز شامل 80 درصد آب و 20 درصد سموم است.

سونای صورت به کمک بخار آب سبب میشود منافذ بسته پوست باز شوند و پوست را از آلودگی ها پاک میکند و با استفاده از آن شما پوستی درخشان و تمیز خواهید داشت. در سونای صورت پوست باید در معرض بخار قرار گیرد تا به وسیله تعرق ناخالصی ها و آلودگی ها از پوست خارج شود.

برای مشاهده و خرید محصول سونای صورت از فروشگاه ما کافیست وارد صفحه سونای صورت سایت بیورر ایران بشوید.

دستگاه سونای صورت بیورر این امکان را به شما میدهد تا به راحتی بعد از یک روز سخت و خسته کننده سونای صورت در منزل را تجربه کنید و پوستی تمیز و شاداب داشته باشید. این مورد یکی از فواید و مزایای سونای صورت می باشد.

فواید سونای صورت - بیورر ایران

فواید سونای صورت بیورر:

سونای صورت برای همراهی با مراقبت های آرایشی بسیار موثر است. رایحه درمانی و جعبه عطر برای استفاده از رایحه، تنظیم شدت بخار خروجی در هر زمان.

 

بیورر

 

کلام آخر

فواید سونا صورت و تاثیر آن بر سلامتی پوست انسان را توضیح دادیم. برای تهیه و استفاده از این وسیله محبوب می‌توانید از شرکت ما که تنها نمایندگی رسمی برند بیورر در ایران هست استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *